O nás

Společnost IMCO, s.r.o. byla založena v roce 1993. Konzumní zvyklosti se pár let po sametové revoluci začaly měnit a postupně se rozvíjející struktura trhu znamenala možnost vzniku pro nové maloobchodní články. Po dlouhá léta znal český spotřebitel jen Eidam a tavené sýry, čímž byl jeho výběr značně omezen. Od samého začátku jsme chtěli jít jinou cestou než konkurenční společnosti. Po průzkumu trhu jsme začali dovážet výrobky vyšší kvality, než na jakou byl spotřebitel dosud zvyklý. Lákala nás představa, že nabídneme něco, co dosud nikdo nenabídl, chtěli jsme něco neotřelého a opravdu výjimečného. Zpočátku jsme se zaměřili na francouzské sýry, neboť jejich staletý vývoj a produkce činí z této země bezesporu sýrařskou velmoc s nepřebernou nabídkou opravdu kvalitních pochoutek. Navázali jsme spolupráci se společností, z jejíž nabídky nás velmi lákaly sýry typu brie, camembert, sýry s modrou plísní, nebo ementál a ty jsme chtěli našemu – českému - zákazníkovi představit. Díky uvedení těchto nových druhů sýrů na český trh nás záhy oslovil další francouzský výrobce - Bongrain - a v roce 1994 rozšířil naši nabídku o výrobky Bresse Bleu, Rambol, Tartare, Saint Agur, Coeur de Lion či Saint Albray. Současně přibyl i další francouzský partner – Entremont – celosvětově největší výrobce ementálu. Nastalo období našeho bouřlivého rozvoje, kdy se nám potvrdila správně zvolená základní koncepce, a to spolupráce s velkými, mezinárodně uznávanými producenty sýrů a uvádění exkluzivních produktů na náš český trh. Svůj podíl na našem úspěchu měl jistě i fakt, že mezi sýry bylo nemálo těch, které nesou ochrannou známku původu, což je záruka prvotřídní kvality.

Český trh se začal vyvíjet dosud nepoznaným směrem. Když začaly vznikat sítě prodejen a objevily se první mezinárodní řetězce, na IMCO s.r.o. byl vznesen nový požadavek, aby dodávalo kompletní sortiment. A to byla výzva, která se nedala odmítnout. V roce 1995 došlo k navázání spolupráce s francouzským Eurial Poitouraine, o tři roky později s další významnou francouzskou společností Les fromageries Occitanes a ten samý rok znamená také zahájení spolupráce s druhým největším výrobcem rostlinných tuků pro střední a východní Evropu, se společností Raisio (nyní Bunge), jejímž klíčovým produktem pro český trh se stal rostlinný tuk s přídavkem másla s názvem FINEA.

Během následujících let jsme řady dodavatelů dále rozšířili a tvrdě šli za svým cílem, kterým je spokojený zákazník a rovnocennost partnerství. Upřímnost a důvěra jsou hodnoty, které uznáváme i uvnitř firemního kolektivu, kde můžeme vztahy nazvat bez nadsázky rodinnými. Díky široké nabídce můžeme uspokojit každého zákazníka přesně podle jeho přání. Pro naše obchodní partnery, kterými jsou nejen mezinárodní řetězce, ale i specializované prodejny sýrů, hotely nebo restaurace, tvoříme nabídku přímo na tělo.

Naším největším přáním je udržet si úroveň, které jsme za mnoho let dosáhli a být i nadále spolehlivým partnerem. Přesně takovým, jakým nás naši partneři znají. Za tímto cílem jdeme prostřednictvím osobního budování vztahů. Na stejných principech budujeme i dlouholeté vztahy s našimi zahraničními partnery. Být v dnešní době výhradním zástupcem věhlasných značek předních evropských producentů sýrů by bez vzájemné důvěry bylo zcela nemožné.

V současné době máme v sortimentu pestrou nabídku produktů z Francie, Itálie, Anglie, Rakouska, Švýcarska, Španělska, Německa, Holandska, Řecka, Rumunska, Estonska nebo Slovenska. S většinou původních dodavatelů spolupracujeme dodnes, kdy je společnost IMCO s.r.o. jedním z největších výhradních dovozců sýrů, dalších mléčných výrobků, rostlinných tuků a dezertů. Svoji obchodní strategii a úspěch stavíme především na spokojenosti zákazníka, neboť právě on je nejdůležitějším článkem úspěchu celého týmu. Již od prvopočátku jsme chtěli přinášet českým konzumentům prvotřídní zahraniční produkty a být spolehlivým distributorem na český a slovenský trh. A trochu neskromně můžeme říct, že se nám to podařilo!

Notice: Undefined variable: wp_90f in /data/imcocz/html/index.php on line 255